Reklamacje towaru

Mamy obowiązek dostarczyć ci produkty bez wad, jeżeli jednak zakupiony towar je posiada lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas kompletny i czysty towar, który reklamujesz wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym (pobierz formularz) na adres: Jazu Sp. z o.o., ul. 3 Maja 83, 37-500 Jarosław.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z POLITYKA_COOKIE .