praca

 

Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

 

— ZAKRES OBOWIĄZKÓW —

  • dodawanie i opisywanie produktów w sklepie internetowym,
  • aktualizacja strony internetowej,
  • bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy,
  • budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy.


— WYMAGANIA —

  • biegła obsługa komputera (znajomość systemu Windows 7 / 8 / 10),
  • doświadczenie w handlu,
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • komunikatywność,
  • dyspozycyjność i punktualność,
  • uczciwość i rzetelność,
  • mile widziana osoba, która pracowała na podobnym stanowisku.


— OFERUJEMY —

  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • umowa o pracę,
  • wynagrodzenie 1850zł – 3000zł brutto (system prowizyjny)


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy kontakt@edomio.pl,  w tytule wpisując nazwę stanowiska

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z POLITYKA_COOKIE .